Masterbih Premium River

Masterbih Premium River je prvobitno slozen kao mamac ciljano namijenjen lovu sarana na divljim vodama.
Danas sa ovom specificnom boilom mozete loviti na jezerima, kanalima itd.. gdje je riba izuzetno oprezna i izbirljiva kao sto je slucaj na rijekama, ali i na napadnutim komercijalama.
Kad sve zakaze, Premium River mora dati rezultate ukoliko se iskoristi na pravi nacin.
Kao i svaka od nasih boila, tako i premium river ima vrhunske sastojke koji su precizno odmjereni i ukombinirani.
Dugorocna testiranja i razne kombinacije kako bi se dobila vrsna rijecna boila kostala su nas mnogo novca i vremena.
Slaganje kockica je trajalo dugo, godine truda su ulozene u ovaj mamac, ali i vrijedilo je!
Specificni omjeri praskastih i tekucih atraktora su prosto izvrsni i tvore boilu koju ribe odmah prihvataju kao prirodni izvor hrane.
Premium River se moze slobodno svrstati u sami vrh mamaca za sarana kako na rijekama, tako i na jezerima.
Boila je na mesno/ribljoj bazi sa kombiniranim finim ribljim brasnima, pre-digested brasnima, a pored njih su tu i brasna rijecnog raka, jetreno brasno, liver powder, mala doza GLM-a, Haith’s pticije hrane, apetit stimulator i premium river liquid.
Gotov mamac pored svoje visoke nutritivne vrijednosti sadrzi jos mnostvo vitamina i minerala koji su neophodni ribama.
Budite sigurni da koristite vrhunsku boilu koja je lako probavljiva i upotrebljiva u svim uslovima i na svim tipovima vodama.
Premium River je mamac koji u isto vrijeme ima visoku nutritivnu kvalitetu i trenutacnu atrakciju pa tako sa njim mozete loviti malim kolicinama, ali takodjer raditi i masivna hranjenja.
Ako pricamo o boilama za teske vode kad riba navodno ne radi ili je oprezna, onda je to Masterbih Premium River bez konkurencije!

Ostojic Boris:
Sve sto bi rekao za ovu boilu bilo bi malo, pa iz tog razloga predlazem da je probate i uvjerite se.
Godinama sam usavrsavao ovaj recept i napokon dobio ono o cemu sam sanjao!
Jednostavno TOP mamac za sarana tokom citave godine!

Ocjene testera 0-5:

Pogledajte i Pop-Ups plivajucu boilu Premium River

8 Responses to Masterbih Premium River

1. Nevem says:

Lijep pozdrav eto i ja pred 3-4godine isprobao sa kolegom lovili na zerpu 3 sata nije pipnulo. Selimo se na bolju poziciju jer su se ribiči koju su bili tamo maknuli. I opet 2 sat ništ, a onda stavlja kolega premium river veli to mi je zadnja nije prošlo 10min griz zabaci opet na istu boilu i opet briz i to je bilo to na druge boile drugih marki nije ni pipnulo.

2. Ognjen Čanić says:

Prije svega želim da pozdravim sve članove Masterbiha koji su nam omogućili svojim savjetima i svojim asortimanom proizvoda još veće zadovoljstvo u ribolovu!!! Imam 33.godine, a ribolov sam zavolio još prije osnovne škole.
    Ta ista ljubav prema ovom plemenitom sportu ne jenjava, već je iz dana u dan sve veća. Želim da kažem,lovio sam sa raznim mamcima,prihranama,boilama itd…,raznih proizvodjača renomiranih firmi da sad ne navodim kojih jer to nebi bilo u redu.Nikako nisam mogao postići rezultate kojima sam ponekada bio blizu na jednoj,a veoma daleko na drugoj vodi.Slučajno sam od jednog prijatelja čuo za Masterbih i dobio na poklon 200- 300g. boili Masterbih Premium Riviera i odmah otišao do jezera Drenova (Prnjavor, R.Srpska BiH) da bih isprobao poklon.S obzirom da je bio avgust mjesec 2015.g.,veoma topal,voda veoma topla,a jezero napadnuto velikom količinom prihrane nisam očekivao nikakve rezultate.Ribolov je trajao kratko zbog poslovnih obaveza(od 8.00.h.- 14.00.h.),a rezultat je bio jedan amur od 18,770 kg.,jedan šaran od 6,300 kg. I dvije nažalost izgubljene ribe.Oduševljenju nije bilo kraja jer su do tada ovo bili jedini ulovi na jezeru tog dana.Nakon toga počeo sam pratiti Masterbih stranice,iskustva drugih ribolovaca,savjete i mnogo naučio o Masterbih proizvodima koji kad se jednom probaju više ne mijenjaju. Ovo je moje prvo iskustvo sa Masterbihom, a do sada već ih imam mnogo jer slobodno vrijeme često provodim na vodi kako na jezerima tako i na rijekama. Želim reći da su rezultati konstantno dobri jer sam na mnogim vodama već dobio svoje Masterbih favorite kojima riba ne prašta. Ovo moje iskustvo nije napisano i objavljeno zbog moje promocije Masterbiha, on je svojim rezultatima realnost, a ja sam samo prenio svoje iskustvo. Pozdrav svim savjesnim ribolovcima uz poruku da čuvamo prirodu,vode i sav život u njima kako bi smo imali sutra gdje učiti našu djecu ovom plemenitom sportu.
    BISTRO.

3. Semi says:

Jedna od najboljih boila koje sam probao u svojoj karijeri, a iza sebe imam pozamasan staz od 15 godina aktivnog saranskog ribolova. Svaka cast.

4. Djeka says:

Ubice.
    Mamac rastura svako pecanje nije bitno kad i dje.

5. Denis says:

Jedna od najboljih boila koje sam probao do sad!
    Nema vode na kojoj ne radi.

6. Zlatko says:

Lovio sa drugom na ove boile! Odlicne su! Bez hranjenja uzima a kad nabacas malo ide jos bolje.

7. Ramke says:

Jedna od mojih omiljenih boila. Nema mjesta gdje nisam razvalio.. Bistrooo

8. Alija says:

Lovio sam na ove boile 7 dana u avgustu 2011 godine i evo mog zapazanja:
    Kad sam prvi puta vidio ovu boilu i jednu smrvio rukama znao sam da se radi o dobrom mamcu jer u njoj ima svega i nije siromasna kao neke marke koje imaju samo miris, a nista drugo, tj. obicno tijesto!
    Ova riverica kako je mi nazvasmo odradila je posao kao nijedna do sad koje smo kupovali sirom svijeta.
    Tacnije mi smo iz Slovenije i putujemo svugdje po evropi loveci sarana pa smo htjeli da probamo i ovu nadaleko hvaljenu boilu koju nam je preporucio jedan ribolovac iz Hrvatske. Uzeli smo 3kg da bi probali, medju8tim prevarili smo se sto nismo uzeli 30kg jer bi ulova bilo mnogo vise.
    U startu smo napravili jedno hraniliste (nakrmili sa 1kg riverice) na losijem terenu i namjerno htjeli da isprobamo boilu, a svoje glavno hraniliste smo konstantno prihranjivali sa boilama poznatog proizvodjaca kojeg necu sad spominjati jer nije fer.
    Na nasem glavnom hranilistu se riba javljala redovno, a na hranilistu riverice povremeno i stalno su se povecavali grizevi.
    Pokusali smo da dodatnim hranjenjem sklonimo ribu sa hranilista gdje je riverica, ali nismo uspjeli, riba je bukvalno uzimala non-stop!
    Samo sto zabacimo stap ne prodje par sekundi imamo i griz.
    Pokusali smo da hranimo na river hranilistu nebili stvorili kontra efekat jer smo mislili da riba bjezi sa naseg hranilista sto ga konstantno prihranjujemo, ali desilo se nesto jos gore.
    Kad smo poceli sa blagim prihranjivanjem riba je jos vise pocela da uzima river boile i nase glavno hraniliste je ostalo pusto i bez poteza, a riba se samo javljala na river boilu.
    Kasnije smo zabacili dva stapa na nase glavno hraniliste, ali sa river boilama, riba je domah uzela mamce, to isto smo ponovili par puta uz zabacena jos dva stapa sa renomiranom firmom kojom smo i pripremali i fino lovili dok nismo upotrijebili river boilu.
    Ova boila je zaista vrhunska i molim vas da nastavite sa razvojem jer cete uskoro pregaziti sve poznate proizvodjace koji nam prodaju lose mamce pod brendiranom etiketom.
    Iskreno, u samom pocetku sam bio kriticar Masterbih proizvoda jer sam mislio da je to jedan od standardnih koji se pojavljuju i pokusavaju probiti na trziste, ali sidam kapu i primite moje izvinjenje jer sam pogrijesio.
    Svaka vam cast na proizvodima i samo tako nastavite dalje.